پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261886
انعقاد بيش از ۳۰۰۰ قرارداد سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1402/06/11 15:05:54
نمایش : 545
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي تشکيل و فعاليت شرکت شهرک‌هاي صنعتي در اين استان ۳ هزار و ۳۰۰ فقره قرارداد با متقاضيان واجد شرايط سرمايه‌گذاري منعقد شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز»، حميد غفاري شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۳۲ شهرک و ناحيه صنعتي مصوب موجود در اين استان به متقاضيان ۲۴ شهرک و نواحي اختصاصي زمين تعلق مي‌گيرد.

وي از انعقاد ۳ هزار و ۳۰۰ فقره قرارداد با متقاضيان واجد شرايط سرمايه‌گذاري از ابتداي تشکيل و فعاليت شرکت شهرک‌هاي صنعتي در اين استان خبر داد و تصريح کرد: قرارداد تامين ۴ ميليون مترمکعب آب آشاميدني براي شهرک‌هاي صنعتي شماره يک و دو شهرکرد منعقد شده است.

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين مدت برق پايدار نواحي صنعتي اردل، بادام سامان، يانچشمه بن و وحدت کيار تامين شد.

غفاري از افزايش ۱۳ هکتاري به فضاي سبز مجاورت واحد‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري خبر داد و عنوان داشت: طي دو سال گذشته ۵۶ کيلومتر شبکه توزيع گاز و ۱۴ کيلومتر شبکه روشنايي معابر در شهرک‌ها و نواحي استان انجام شده است.

وي با اشاره به برگزاري ۲۴۱ دوره آموزشي ويژه واحد‌هاي صنعتي با حضور ۶ هزار نفر در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در اين مدت ۱۱ پايان‌نامه دکتري و کارشناسي‌ارشد مورد حمايت اين شرکت قرار گرفته و زمينه رفع مشکلات ۱۲ واحد صنعتي فراهم شده است.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html